WAT KAN, EN HOE WERKT HET BEWONERS PLATFORM
NOG VRAGEN… NEEM DAN CONTACT OP MET ONZE KLANTENSERVICE
VIA DIT PORTAL HEEFT U :
– Inzage in uw persoonlijke gegevens.
– Inzage in uw dagelijkse meterstanden/verbruik verwarming.
– Inzage in alle opgelegde facturen, uw betalingen en openstaande saldo.
– Mogelijkheid tot directe online betaling van uw voorschotfacturen / eindafrekening
GEGEVENS :
Hier kunt u uw actuele bij ons bekende persoonlijke gegevens terugvinden.
ACCOUNT :
Via uw accountgegevens kunt u uw e-mail adres en/of uw wachtwoord wijzigen. Dit wordt dan automatisch aangepast in onze administratie.
FINANCIEEL :
Vanaf heden maken wij voor (de verzending van onze facturen) en ons debiteurenbeheer gebruik van Payt, het grootste debiteurenbeheerplatform van Nederland. Indien u betaalt per acceptgiro of brieffactuur dan zult u voortaan deze enkel per e-mail ontvangen.
In de e-mail zult u behalve de factuur ook een iDEAL-link aantreffen. Daarmee maken wij het verrichten van betalingen voor u als klant gemakkelijker. Daarnaast zult u in het geval dat de betalingstermijn van een factuur onverhoopt overschreden wordt (of een geïncasseerd bedrag gestorneerd wordt) daar automatisch een herinnering over ontvangen.
Via de functie financieel komt u in uw persoonlijk financieel overzicht. U kunt hier o.a. uw actueel maandelijks voorschotbedrag, uw bankrekeningnummer en uw debiteurnummer terugvinden.
Als u op de link “checkinvoices.com ” klikt dan komt u in uw persoonlijke financiële omgeving. Hier vindt u dan een overzicht van enkel de nog openstaande facturen. Door op de facturen te klikken kunt u de betaling(en) gaan uitvoeren.
Onder “tijdlijn” heeft u de mogelijkheid een bericht te versturen aan Onergy. Hier kunt u bv. aangeven om de brieffacturen ook per post te blijven ontvangen. Hiervoor betaalt u dan wel administratiekosten. Ook kunt u hier bv. vragen om uw maandelijks voorschotbedrag aan te passen.
Rechts onder “Payt meldingen” kunt u een overzicht vinden van alle opgelegde facturen en de status hiervan. Door op een status te klikken komt u direct bij de betreffende factuur uit.
VERWARMING:
Via deze functie komt u in uw persoonlijk meterstandenoverzicht. De meterstand van uw warmtemeter wordt elke dag op afstand uitgelezen. U ziet linksboven bij meters uw meternummer en de laatst uitgelezen meterstand. In de grafiek rechts kunt u het verloop zien van de meterstand gedurende het stookseizoen.Onderaan wordt uw warmte verbruik per maand grafisch weergegeven.
OM HET BEWONERS PORTAL TE KUNNEN BEZOEKEN:
Dient u over een door ons verstrekte inlog naam en code te beschikken.
ZIJN ER NOG ONDUIDELIJKHEDEN OMTRENT DE WERKING
gebruik dan onderstaand bewonersplatform / mailformulier om uw vragen te stellen wij zullen hier dan zo spoedig mogelijk op reageren.